Hubnutí ve třech krocích – jak na to?

O hubnutí se toho napovídalo už hodně. Snad každý se někdy pokoušel držet nejrůznější diety a snažil se více či méně úspěšně zhubnout pár nadbytečných kilogramů. Možná se to povedlo, možná ne. Obávaný jo-jo efekt zná také dost lidí. Lze vůbec zdravě hubnout a vyhnout se přitom strašáku jménem jo-jo efekt? Je nějaká možnost, jak kilogramy odstranit jednoduše, bez trápení nebo dokonce bez hladovění a s pocitem, že hubnete zdravě? Ano jde, stačí jen vědět, jak na to! Netrapte se hladem a zapojte do svého života pohyb.

Pohyb je klíčem k úspěchu

Fyzická aktivita je pro lidské tělo důležitá hned z několika hledisek. Protáhnete si svaly, zajistíte pravidelné pochody v lidském těle, nezakrní vám jednotlivé části těla a navíc pohyb pomáhá také snižovat kilogramy. Proto je nutno zkombinovat úpravu a redukci jídelníčku spolu s pohybem. Na začátku můžete pomoci BMI kalkulačka, která pomůže orientovat se, jak na tom vaše tělo je a dá vám návod, kolik kilogramů bude dobré zhubnout.

Počet kalorií nepřežeňte

Mnohdy se ženy, při vidině štíhlé postavy, až nezdravě zaměří na kalorie. Snaží se jejich příjem snížit, což je v pořádku, ovšem někdy to až moc přeženou a kalorický příjem sníží velmi rapidně. Chcete konzumovat potraviny, které jsou kaloricky pro tělo nezávadné? Jenže musíte vše složitě počítat? Na začátek mohou pomoci kalorické tabulky. Do nich jen zadáte potravinu, kterou si chcete dát a ona vás informuje, kolik má daná věc kalorií. Vše s přehledem a bez problémů.

Změna jídelníčku je nutná

Hlavní je pravidelnost, to potvrzují všichni. Pět menších porcí jídla denně je důležité. Tělo nebude mít pocit, že má hlad, bude čerpat živiny po celý den. Vyhněte se smaženým pokrmům, kalorickým věcem, sladkostech a podobně. Namísto toho vsaďte na ovoce, zeleninu, bílé maso, celozrnné pokrmy, bílkoviny, zdravé tuky a podobně. Pomoci vám mohou zdravé recepty.